Ustawienia dostępności
Zwiększ wysokość linii
Zwiększ odległość między literami
Wyłącz animacje
Większy kursor
Zagubiona

Reklamacje

Specyfikacja techniczna

Gwarancja udzielana jest na okres podany na karcie gawrancyjnej

  • od daty sprzedaży. Ujawnione wady będą naprawiane bezpłatnie po przedstawieniu ważnej karty gwarancyjnej.

Gwarancja obejmuje :

  • wady powstałe na skutek błędnego wykonania wyrobu uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem,
  • ukryte wady materiałowe,
  • niezgodne z deklaracją producenta parametry techniczne.

Gwarancja nie obejmuje :

  • uszkodzeń powstałych w trakcie transportu zamówionego przez klienta,
  • uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek nieprawidłowego użytkowania,
  • uszkodzeń powstałych na skutek: wadliwej instalacji; niewłaściwej obsługi i eksploatacji przez użytkownika,
  • naturalnego zużycia w wyniku eksploatacji,
  • baterii i innych źródeł zasilania; żarówek i uszkodzeń z nimi związanych ( np. nieodpowiednie źródła zasilania),
  • czynności przewidzianych w instrukcji obsługi , do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt.

Utrata gwarancji w przypadku:

  • zmian lub modyfikacji dokonanych przez użytkownika,
  • trwałego oznakowania narzędzia cyfrowego,
  • samowolnej próbie naprawy narzędzia  

Potwierdzenie przyjęcia:

  • zostanie przesłane w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia a naprawa nastąpi w możliwie najkrótszym czasie, jednak uzależniona jest od dostawy części zamiennych od zagranicznego producenta.

Koszty naprawy:

  • wysyłka do dostawcy odbywa się na koszt wysyłającego po wcześniejszym jego zawiadomieniu i po otrzymaniu numeru RMA, który będzie identyfikatorem stosowanym przy wszelkich kontaktach dotyczących sprawy,
  • koszty związane z załatwieniem reklamacji obciążają stronę, która odpowiedzialna jest za spowodowanie wady

Okres gwarancji:

ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy liczony od dnia zgłoszenia do dnia poświadczonego na odwrocie karty wykonania naprawy